woensdag 19 oktober 2011

Winter Wonderland


Hoi allemaal,
vandaag heb ik weer een kerstkaartje!
Helemaal Winter Wonderland vind ik zelf :-)

Het afdrukje is ééntje van een vorige kerstcollectie
van Magnolia! Het papier weer van de action,
het glittert zoo mooi dat ik het heel graag gebruik :-) hihi...
Ook weer mijn stans van magnolia gebruikt,
lint heb ik eens op de beurs gekocht.
De sneeuwvlok is een stans van Whimsy Stamps,
en daarin een brad van de zeeman!!




Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Secret Crafters: White + Blue
* My Time to Craft: Punches & Dies
* Creative Inspirations: Monochromatic
* Simon Says Challenge: Hans Christian Andersen - The Snowman


25 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Anneke....dit blijft toch een leuke stempel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an adorable snowman!! Love all of the sparkle and snowflake accents!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is deze lieverd in die koele kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig en mooi van kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje!!

    erg leuk gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die stempel nog steeds leuk, hoe vaak je hem ook ziet. Hij kijkt zo lief uit zijn ogen!
    Mooi kaartje, leuk papier.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik vind de stempel nog steeds en je kan ze moeilijk na een jaar weggooien.
    Het is een erg lief kaartje in mooie kleuren.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh so cute!! I love Frosty's face and and the snowflake is really beautiful too!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
    -Sarah

    For more chances to win:
    Follow Simon Says Stamp on Twitter!
    Like Simon Says Stamp on Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk en lief je kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, lieve kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Anneke met een schattige sneeuwman! En het is inderdaad prachtig papier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan Anneke, da's zo'n leuk thema he. Die sneeuwman vind ik echt een schatje!

    Veel liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,
    Hij straalt inderdaad winter wonderland uit! Het papier is ook heel mooi en van die sneeuwman ben ik ook al een tijdje fan, maar ik heb hem nog niet aan mijn collectie toegevoegd.
    Leuk gedaan heel je kaart!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He's such a cute snowman, and a happy one. You did a great job coloring him in. I would love to have him.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pracht kaart Anneke en weer in hele mooie kleuren!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook weer zo een lief kaartje! Die sneeuwman is ook echt mooi gekleurd!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er top uit. heeel mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anneke,

    Wat een super leuk kaartje met die sneeuwman, en wat mooi gekleurd.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super cute. Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp

    BeantwoordenVerwijderen
  21. He is the most adorable snowman! Thanks so much for joining us at MTTC this week.
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke