dinsdag 11 oktober 2011

Silver Fairy



Hoi allemaal
zijn jullie ook al zo verzot op de nieuwe Wee Stamps?
Ik in ieder geval wel!! Vind ze echt zoo mooi!
Daarom dat ik vandaag deze tag heb gemaakt
met een nieuwe stempel van Wee stamps ;-)

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"
en het thema is "herfst kleuren",
 dus doe gezellig mee zou ik zeggen :-)
 
 
De inspiratie heb ik gehaald door het label dat ik
 op de beurs heb gemaakt!
De tag is 16 cm op 8.50 cm en heb ik gemaakt
Daarna heb ik deze bekleed met Maja Design papier.
Het kleine stukje papier heb ik geribbeld,
ook heb ik nog een doilie en een swirl gebruikt.
Voor de rest nog lint, bloemetjes, ...




Het mooie elfje heb ik ingkleurd met mijn copics!
En haar vleugels heb ik voorzien van een laagje Sticksels :-)

Hier eens de copics nummers:
Haren: E55-E31-E30
Gezicht: E21   R20(blush)
Kleedje: E43-E51
Leren armbandje: E57-E35
Vleugels= W3-W00   B00




19 opmerkingen:

  1. wat een lieverd op dat prachtige label

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke , wat een prachtige label heb je gemaakt !! Die stempels zijn idd. super leuk. Je hebt mooi gekleurd met de Copics. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Wat een prachtige label en dat elfje is zo ontzettend lief. Mooi ook haar vleugeltjes !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ze is echt prachtig Anneke !
    Zo'n lieverdje he !
    Mooi en herfstig ingekleurd ook, ze lijkt zo echt op het feetje dat alles voor de herfst in orde maakt :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    wat een supertag!! Ik vind de stempel ook heel schattig! De wind maakt het echt herfstig! Grappig!

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    Wat een supertag heb je weer gemaakt, en de stempel is ook een beetje afgestemd op het weer erg leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige herfstkaart. Lieve stempel
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,
    Ik heb hem vandaag ontvangen en oooh hij is zo mooi!!! Hij staat hier op de dressoir naast Margo en Liv d'r kaartjes te pronken hoor.
    En wat een leuke spulletjes zaten er bij!! Zo lief seg! Echt super hard bedankt!!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende label anneke
    erg moi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow Anneke wat is die mooi zeg
    helemaal leuk ingekleurd echt erg lief
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave tag Anneke! En die stempel is ook geweldig!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I fell in love with this as soon as I saw it Anneke, the design, colours and image are a true delight to see.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend gemaakt Anneke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful tag! Love the sparkle!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk labelkaartje Anneke, wat een schattig stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry had a typo in the above post... your tag is absolutely beautiful Anneke! Love use of Lace.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi hoor anneke , vind die stempel superr leuk!! xx christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke