donderdag 13 oktober 2011

Magnolia ...


Hoi allemaal,
Dank jullie wel voor al de leuke reacties op mijn
herfstlabel :-)  Vandaag heb ik weer een
 kaartje met een magnolia meisje voor jullie!
Ik heb haar ingekleurd met Twinklings H20's.
Ben volop aan het oefenen met het kleuren !

Het papier is weer van Maja Design,
ook heb ik mijn magnolia stans gebruikt,
nog hartjes lint, roosjes, pearlpen.
De sketch heb ik van bij "CLP Challenge Blog"




Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Just Magnolia: Anything Goes


Nog een hele fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,

    Wat een leuke kerstkaart!

    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous card love the colours thanks so much for joining us at just magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze schattig Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met een schattig afdrukje!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en je hebt het heel
    mooi ingekleurd


    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi weer Anneke en dit is een favorietje onder de magnolia's voor mij!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke , wat mooi gemaakt !! En zo super ingekleurd met de H2O's.... En natuurlijk een super schattige Tilda gebruikt.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstkaartje Anneke...en Tildaatje heb je heel erg mooi ingekleurd....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,
    volgens mij gaat dat kleuren je al aardig goed af!
    Het is een schattig stempeltje en je kaart is heel lief geworden.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hartstikke mooi anneke, ik vind die kleuren van de twinklings super!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke

    Ik was me al aan het afvragen wat die Twinklings waren,maar nu ben ik er achter aangezien je er een link bij had gezet.
    Ik vind je kaartje mooi,en blijf maar oefenen,dan zullen ze steeds beter worden; want oefening baart kunst.
    Lijkt me ook een mooie techniek om goed te ontwikkelen,maar ben pas begonnen met aquamarkers van papermania,dus daar ga ik eerst mee aan de slag omdat verder te ontwikkelen naast het kleuren met de derwents.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Anneke en het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kerstkaartje hoor Anneke en erg mooi gekleurd!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is one of my favourite images! A beautiful christmas card!
    Thanks for joining us at Magnolia Mania Challenge this week! Hugs Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke