dinsdag 18 oktober 2011

Happy Halloween..



Hoi allemaal,
deze keer heb ik een halloweenboekkaart voor jullie!
Ik heb hem gemaakt voor Chantal, die deze week jarig is.
Zij is ook een liefhebber van Halloween.

En ook is het weer Dinsday, dus tijd voor een nieuwe
challenge bij "Digital Tuesday"!
En het was mijn beurt om een challenge te kiezen,
en die is "HALLOWEEN" geworden :-)

Hier is de voorkant,
daarvoor heb ik een heel leuk afdrukje gebruikt
Het papier is van Moxxie en is te koop bij Krea Teja!!
Vind het echt geweldig spooky papier :-) hihi...
Het spinnenweb en de spin heb ik uitgesneden
met mijn cricut en  "Doodlecharm" cartridge.
Voor de rest nog lint en een leuke charm!
Ook heb ik weer  mijn pearlpen gebruikt,
waarmee ik een klein spinnenwebje
heb gemaakt op de hoek van het afdrukje!





Ook heb ik mijn pons van boekenvoordeel weer gebruikt
Voor de binnenkant heb ik hetzelfde papier gebruikt,
Ook een klein zakje met een tag erin!
Spin met haar spinnenweb komt ook weer tevoorschijn :-)
En dan nog 2 digi's, waarvan het spinnetje van Meljens Design is.



Ook doet mijn kaart mee bij:
* Addicted to Stamp: Halloween
* One stop Craft: Halloween
* Papertake Weekly: Spooky Hues
* Simon Says Challenge: Halloween




Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?


20 opmerkingen:

  1. Oh wow Anneke!! This is really adorable!! Love your coloring and fantastic design!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Ik vind hem helemaal te gek. Prachtig pompoenenpapier. Ik vind het zo jammer dat ze bij ons hier geen Halloween vieren. Toen wij een keer in Brussel op vakantie waren hebben we een Halloween optocht gezien. Was echt leuk!
    Succes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door deze prachtige creatie zou ik Halloween bijna nog leuk gaan vinden Anneke...heel mooi gedaan...leuk gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een leukerdje Anneke, Chantal zal er vast erg blij mee zijn !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Anneke,wat heb je dit mooi gemaakt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , ik had hem op het blog van KrejaTeja al bewonderd.... Prachtige Halloween-boekkaart heb je gemaakt. Alles helemaal in Halloweenstijl en lekker spooky. Leuk die spinnen. En echt geweldig papier ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow prachtig is dit originele spooky kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk halloween boekkaartje!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem in het echt magen bewonderen en hij is werkelijk prachtig!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Anneke,
    Wat is deze druk seg als ik zo aan je andere kaartjes denk, maar ik vind deze echt werkelijk prachtig! GORGEOUSSSSS !!
    En dat detail met de perlenpen... je moet er maar opkomen! Geweldig! Ja ik ben absoluut fan hoor :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie creatie! Beetje gezellig spooky!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card Anneke :-) the image is very cute and the details are all amazing ! Fantastic inside and out :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fabulous card Anneke - really gorgeous and thank you so much for joining in with this weeks 'spooky hues' challenge at Papertake Weekly! Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is fantastic Anneke, what a super design the papers, colours and that image are terrific.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic Halloween card!!!
    Thanks for joining us at ATSC,hope to see you again.
    Dodici
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave griezelige kaart zeg! Echt een toppertje!

    Grotejes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a fun and creative Halloween card!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anneke , hier ben ik nog een keer. Leuk dat je meedoet bij ATSC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke