zondag 16 oktober 2011

Sitting Tilda ...


Hoi allemaal,
wat een mooi weer is het toch he!
En wat een lieve reacties weer op mijn vorige kaartje!
Vind het wel grappig dat iedereen denkt dat het roze is,
terwijl het rood is maarja soms krijgen we nu eenmaal niet
de juistje kleur op foto he :-)
Maar voor roos kan die ook doorgaan ;-)

Vandaag weer een kerstkaartje me dezelfde materialen als
gisteren, deze lagen namelijk nog op mijn bureau!
En heb ik de andere driehoeken maar verwerkt op een kaartje,
hoop dat ik jullie er niet mee verveel :-) hihii..
Het stempeltje is weer ééntje van magnolia,
en deze keer heb ik weer gekleurd met mijn copics!
Papier weer van action, bloemetjes, lint, ...




Ook doet mijn kaartje mee bij:



Nog een heel fijne avond!

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en zo kom je van de restjes af

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook heel schattig Anneke! Leuke achtergrondje voor Tilda met de letters.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HoiAnneke wat een plaatje,super en het kaartje hieronder is ook zo mooi!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is weer een erg mooi kerstkaartje geworden , Anneke !! Mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Anneke,
    Ze zijn toch heel verschillend je kaartjes met dezelfde lay-out, maar ik vind ze super!
    Leuk hé als je zo spulletjes kan gebruiken die je hebt gebruikt van een vorige kaart :) werkt lekker gemakkelijk.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht al : dat kaartje ken ik. Maar als ik naar beneden ga, zijn het toch heel verschillende kaartjes. Deze is ook heel leuk geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en prachtig kaartje Anneke. Mij verveel je er zeker niet mee hoor.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anneke,

    deze is ook leuk!! Ik heb het blokje van de Action zelf in huis en herkende het papier eerst helemaal niet. Leuk effect met dat digonale op je kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Anneke en ik verveel me geen moment hoor:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh how darling and beautiful Anneke!! Tilda is colored beautiful and I love your choice of dp!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook deze is weer super hoor anneke en vervelen doen jou kaartjes mij niet hoor!!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt idd veel op je vorige kaartje, maar dat is toch alleen maar handig om meteen door te gaan met de spullen die nog op je bureau liggen :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is beautiful Anneke that Tilda image along with the papers and design look wonderful.
    hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful blog Background which is looking so beautiful...
    Plastic Card
    Plastic Cards

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke