zondag 23 oktober 2011

Bella loves Christmas


Hoi allemaal,
jaja weer een kerstkaartje :-)
Ik blijf nog eventjes in de sfeer! En heb ook nog een
paar bestellingetjes liggen dus er komen er nog hoor!! hihi...
Maar moet ik dringend aan verjaardasgkaartjes beginnen,
dus er zal binnenkort verandering in komen :-)

Vandaag weer een kaartje met een digi van Mo's Manning,
genaamd "Bella loves Christmas"!
Ik heb haar weer ingekleurd met mijn copics.
Het papier is weer van de action, weer mijn pons van
boekenvoordeel gebruikt, mijn pearlpen, bloemetjes, blaadjes.
En ook een stans van Nellie Snellen.



Ben zelf niet helemaal tevreden over mijn kaartje,
weet niet waarom maar ik mis precies iets :-)




21 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke!
    Vreemd hé dat je zo iets op je kaart kan missen? Ik heb dat ook soms en moest ik hier iets mis op zien, zou ik dat zeker zeggen, maar ik zie het niet :)
    Ik vind hem net heel leuk!
    Het afdrukje is ook wel een schatje moet ik zeggen!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Anneke,
    wat een prachtige schattige stempel. Ja ik heb dat ook soms dat ik iets mis. Je details zijn prachtig maar een beetje donker achter de knappe randen doen ze beter uitkomen. Maar zo is ze ook knap hoor.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!
    Iets missen... is vind van niet hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Nee, ik mis ook niets aan deze kaart. Vind hem weer prachtig en zeker de stempel !

    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtig kaartje! En ook ik vind helemaal niets mis met deze kaart hoor.

    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een lintje bij of een knoopje met wat draadjes....een sentiment ?
    voor de rest is het helemaal geslaagd
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit
    Mis niets
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje, ik zie zo niet wat er mist.

    Ik vind hem mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! En er kan altijd meer op, maar het hoeft het niet.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Anneke....misschien dat je de papieren had moeten matten, dan waren ze iets beter uitgekomen?????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die super Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg lief kaartje , Anneke !! Mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niks mis mee hoor, PRACHTIG kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke,

    Een erg leuk kaartje en de stempel is ook hartstikke leuk, en ik mis niks hoor maar dat hebben we allemaal toch wel eens dat we niet tevreden zijn over een kaart.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het gevoel zeker, maar vind ook net als de andere reacties dat ik op jouw kaart niet iets mis hoor! We zijn zelf altijd heel kritisch op onze kaartjes he...

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. vind het wel een erg leuk kaartje:)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anneke,

    ik vind het een heel mooie kaart! Mooi zachte kleuren en je stempel is heel mooi ingekleurd!
    Misschien had en kantje erbij niet misstaan?
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kaartje weer Anneke, prachtig die glitters.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. AWW!! Anneke, she's so very sweet!! Love the shimmer on the ornament and soft colors of the layout!! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke