donderdag 20 oktober 2011

Magnolia present



Hoi allemaal,
vandaag weer een kerstkaartje met mijn nieuwe
magnolia stempels die ik vandaag in de bus kreeg!
Ik had ze dit weekend gekocht bij Gerda's hobbyshop,
die stempel met die deur vind ik heel leuk en op vele
plaatsen was hij al uitverkocht en hier hebben ze hem nog te koop :-)

Het papier is van Maja Design,
de stempels heb ik ingekleurd met Twinklings H20.
De sketch is van Hobbystempels,
de die's heb ik vanuit mijn swap
OOk heb ik mijn pearlpen gebruikt en de nepsneeuw :-)




Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Just Magnolia Challenge: Distressing 
* Magnolia Mania: Small Scene



Ook was mijn 'Schaats' kaartje bij de Top 3 van CRAFT Challenge,
En heb ik de de candy bij Anneke gewonnen!
Dus mijn week kan niet meer stuk :-)
Nog een hele fijne avond!

 

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,leuk die stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. at een leuk kaartje Anneke en gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je top 3 plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Anneke!! This is really adorable!! Love your snow effect!! Thanks for sharing! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    Leuke kaart hoor ! De stempels zijn ook weer prachtig (ingekleurd).

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anneke,
    Wat een schatje is dit ook weer! En proficiat met je top3. Terecht! :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    En je kaartje is ook heel leuk geworden, mooie stempels!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Anneke...proficiat met je prijzen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart weer Anneke met die nieuwe Tilda... En natuurlijk gefeliciteerd met je candy en je top 3 plek!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Anneke,

    zo'n mooi kaartje, die deurstempel had ik nog niet gezien. Die is echt supermooi als achtergrond.
    Felicitaties met je top3-plaats en candy!

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Magnolia shabby chic card, great distressing and love the snow affect.
    Thank you for visiting my blog.
    Hugs Betty x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er super uit,, dat h2o of zoiets lijkt toch iets als distress of is dat verkeerd ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anneke,

    Leuk kaartje en proficiat met uw gewonnen plaats en prijsje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke , wat een lief winters tafereeltje !! Die stempel met die deur had ik nog helemaal nergens gezien....die is gaaf !! Mooi ingekleurd. En proficiat met je overwinningen. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die leuk Anneke !
    Fijn weekend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die stempel met die deur is idd hartstikke leuk! Leuke kaart geworden hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig kerstkaartje Anneke, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kerstkaart Anneke en het achtergrond stempel is inderdaad erg leuk! Ook nog gefeliciteerd met je prijzen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a lovely card! Thanks a lot for sharing it with us at Magnolia Mania!

    Hugs,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje Anneke en bedankt voor het meedoen aan de challenge van Hobbystempels.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart!
    Leuk dat het hoekje van het papiertje in het midden ook gevouwen is.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke