dinsdag 25 oktober 2011

Digital Tuesday Challenge # 134


Hoi allemaal,
vandaag is het weeral tijd voor een nieuwe
challenge bij "Digital Tuesday".
Deze week is het thema "knopen & touw"!!
Dus doe gezellig mee zou ik zeggen :-)


Ik heb voor mijn kaartje gebruik gemaakt van
vrolijke papier van Echo Park.
De afbeelding is van All That Scraps "Tulip Monkey"
Ook weer mijn borderpons gebruikt,
lint, knoopje & touw :-)
De bloem is gemaakt met een crealies stans,
en daarna geembost met een cuttlebug mal!!




OOk doet mijn kaartje mee bij:
* Charisma Cardz: Embossing





Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden?



18 opmerkingen:

  1. AWWW Anneke what a SUPER SWEET Monkey!!! Darling card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooch wat een lief kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkerd! Is ook wel weer eens lekker zo tussen al die herfst- en kerstkaarten door!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke , wat een lief aapje is dat !! Mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel het is een leuke en gezellige kaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anneke! Heel mooi van kleur en met zo'n grappige stempel. Ook de bloem is erg leuk met de grote knoop in het midden!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart Anneke met super mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh how sweet Anneke!! I just love all the pink and the darling monkey!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Anneke,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anneke, this is so adorable hun!! LOVE the colors, the image and the large button!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    wat een enige kaart en wat een idee om te embossen, die bloem! Ga ik ook eens proberen. Ik heb er namelijk een heleboel gekregen van iemand en nog steeds niet op een kaart verwerkt. Ik we niet goed hoe dat moet, maar intussen schaam ik me wel. Lijkt erg ondankbaar, terwijl ik haar heel dankbaar was.....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. so cute! Love the button/twine treatment with the flower behind it.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super card,love the image and the embossing part is great!

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week,best of luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How very cute!! Love that little monkey and beautiful sketch!
    Hugs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super card Anneke, love the colours and image a fabulous design.
    hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke