dinsdag 16 augustus 2011

Digital Tuesday Challenge # 124



Hoi allemaal,
vandaag is er een nieuwe challenge bij Digital Tuesday!
En deze is "On the farm",
heel leuk toch?

Ik heb dit leuke varkentje gebruikt van Meljen's Design,
je kan hem als digi stamp kopen bij Whimsy Stamps!
Ik heb hem ingekleurd met mijn copics :-)
Het papier is weer van Aunhentique,
ook heb ik weer een borderpons van boekenvoordeel
gebruikt, nog wat bloemetjes, brads, lint, ...




Ook doet mijn kaartje mee bij:


Nog een hele fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke

    wat een ontzettend leuke digistamp. Het varkentje zit er echt bij alsof hij denkt: Wat gebeurt me nu? Heel grappig. En mooi gecombineerd met de kleuren van het achtergrondpapiertje. Superleuk!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en de digi is inderdaad grappig en leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke

    een hele mooie kaart, heb een nieuwe blog

    liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AWW! This is really adorable hun!! Love your background papers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anneke en wat een schattig varkentje heb je gebruikt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke digi is dit zeg! Leuk thema ook 'on the farm'!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card Anneke loving both that cute image and design.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke