maandag 15 augustus 2011

Veel geluk


Hoi allemaal,

vandaag heb ik een kaartje voor jullie,
deze was op bestelling voor een koppeltje dat is gaan
samenwonen :-)

Het afdrukje is een stempeltje van Penny Black,
en heb ik gekregen van Jaimie! Nogmaals dank je wel :-)
Ik heb het egeltje ingekleurd met mijn derwents!
De achtergrond heb ikzelf bestempeld met kleine
stempeltjes van Penny Black.

Het papier komt uit mijn restjesbak,
voor de rest nog wat lint, een borderpons,
bloemetje, lieveheersbeestje.


Ook heb ik de binnenkant bestempeld
en verder gescrapt :-)
De tekst is een digi van Myriam!


Nog een hele fijne moederkesdag :-)

11 opmerkingen:

  1. Het is een erg leuk kaartje geworden. Ook al komen de papiertjes uit de restjesbak. Ik heb ook zo'n bak. Er zitten soms nog van die kleine stukjes in die ik zonde vind om weg te gooien. Leuk ook de binnenkant van de kaart.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk kaartje Anneke!! Mooie kleurtjes bij elkaar! groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig hé soms al die restjes. Ik heb een hele map vol! Maar je ziet het niet aan je kaartje hoor. Hij is nog altijd even mooi! Ze zullen er blij mee zijn! En leuk gedaan die zelf gemaakte achtergrond.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zo Anneke!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Anneke...mooi ook dat je binnenkant opgepimpt hebt
    en ja ik pak ook wel eens de restjes doos..ik heb vanmorgen de restjes cardstock eens gesorteerd op kleur..weer wat overzichtelijker
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is heel leuk en gezellig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh wat schattig!
    Super leuke kaart Anneke!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaatrje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke