woensdag 17 augustus 2011

Whimsy Stamps Inspirations Challenge



Hoi allemaal,
vandaag is de 2de challenge bij Whimsy Inspiration
challenge van start gegaan :-)
Dit keer is de challenge "naaien"
zowel met de hand of gewoon getekend!!

Ik heb dit kaartje gemaakt met een digi getekend door Kathryne,
en is te koop bij Whimsy Stamps.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Forever Friends,
ook heb ik mijn Martha Steward pons gebruikt,
een vlindertje, bloemetjes :-)
En de stiksels heb ik gedaan met een gelpen!!



Ook is er een nieuw online magazine uitgekomen
van Whimsy stamps, je kan het hier bekijken ;-)



11 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met een leuk stempel.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en prachtig kaartje, heerlijke kleuren en een super leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kaartje en die stiksels zijn heel erg leuk gedaan Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    wat super zeg!! Echt een heel leif kaartje en een enig afdrukje!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en ik vind de
    digi zo schattig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my word Anneke this is absolutely gorgeous loving the papers, colours and that image is so cute.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig kaartje!!

    een heel leuk afdrukje!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so precious is this image!! Really beautiful card Anneke!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie! Erg leuk gedaan hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke