dinsdag 9 augustus 2011

I love the sea!


Hoi allemaal,

vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge
bij Digital Tuesday! En deze keer is het thema
mijn keuze :-) En dat is geworden "I love the Sea"!!
Met het prachtige maja papier kan je echt hele
leuke kaartjes of layout's maken in het thema van de Zee :)

En omdat we dit jaar een weekje opreis zijn geweest
naar de Zee moet ik er natuurlijk de foto's scrappen
tot een leuk boek :-)
Dit is mijn eerste layout, vind hem zelf wel leuk geworden.
Maar niet te veel tralala want anders wordt het boek zoo dik he?



Buiten het Maja papier heb ik een label gebruikt,
plaksteentjes, lintjes, charm, en  schelpen
met mijn cricut uitgesneden ;-)


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Nog een hele fijne dag!!






13 opmerkingen:

  1. wat een zonnige dag was dat ! waar is die heen ? hahaha... leuke foto en een mooie lay out ! grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very nice job! Love the papers you used here.))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt Anneke !
    Ik vond het trouwens erg leuk om je eens 'live' te ontmoeten ;)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    dit is super gedaan. Dat belooft wat voor het hele boek. Ik lees je titel, I love the sea en ik dnek: het lijkt wel of ik de zee ruik! Wat blijkt, zijn het de schelpen die ik mee genomen heb uit Normandiƫ! Hihihi......

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er supergezellig uit! Echt een prachtige strandlay-out!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je LO helemaal mooi en zonnig Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    Mooie lay-out heb je gemaakt zeg, zo lekker zonnig.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende lo anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie l.o. erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic LO Anneke what a super photo and design I love it.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a fabulous and creative scrapbook page!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er super uit anneke, leuke foto van jullie xx christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke