donderdag 25 augustus 2011

Get Well Soon


Hoi allemaal,

Eerst en vooral dank je wel voor alle lieve berichtjes!!
Ik ga vandaag weer proberen wat in één te knutselen :-)

Dit kaartje had ik vorig weekend al gemaakt, want
begin deze week had ik een beterschapskaartje nodig,
voor de broer van mijn vriend die geopereerd is.
En ik vond dit beertje van High Hopes wel
geschikt hiervoor, omdat deze aan dezelfde arm is
geopereerd :-) hihi...

Het papier is van boekenvoordeel,
het lint is er ook vandaan, bloemetjes, ...
De dig is van Netty's cards, ze heeft hele leuke tekstjes
als freebie's :-)
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwents,
en ook heb ik mijn pearlpen gebruikt!!





 

15 opmerkingen:

  1. Leuke mmoie kaart en super toepasselijk
    met de arm
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, ik zou me direct een pak beter voelen! :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness sweetie, how adorable is he!!!!! This is such a super sweet creation, LOVE IT!!!! Sorry Anneke I have been MIA but my kiddos are back in school so I will be around to visit more!!! Miss you girl!!! Hope you have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief beterschapskaartje. Cute is die beer.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke...ik hoop dat het weer een beetje met je gaat...zo'n verlies hakt er wel in!!...je kaartje is erg leuk en héél toepasselijk!
    Ik wens je een fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje en wat een schatje die stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker fris beterschapskaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Anneke,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lieverdje, je voelt er zo mee mee he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gekleurd en ontzettend gaaf papier! Echt een lieve beterschapskaart!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje! Erg leuk met die vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. AWW!! Poor little fellow!! This is so sweet Anneke!! Love your touch of sparkle! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je weer heel knap gemaakt Anneke!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke