zaterdag 13 augustus 2011

Me to you verjaardagsbeertje



Hoi allemaal,
wat een regenachtige dag he!
Maar perfect voor een knutselnamiddag te houden :-)

Ik ben vandaag aan de slag gegaan met mijn nieuwe
spulletjes die ik heb gekocht op de beurs!!
En met mijn nieuwe stempel van Me to You,
het papier is van Authentique paper
het is heel leuk papier om mee te werken!

Ik vind het papier niet veel mee nodig hebben,
ook heb ik mijn nieuwe vlinderpons gebruikt!
Wou deze al zo lang en ben er dan ook super blij mee :-)
Op de vlinder heb ik glitters gedaan,
dan nog een bloemetje en plaksteentjes, ...


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Wild Orchid Challenge: Beary Special
* Crafty Cardmakers: Flutterbies



Ook ben ik een beetje mijn knutselkamer aan het opruimen,
en heb ik een paar stempels te koop gezet op marktplaats!
Je kan ze hier bekijken! Of op mijn tabblad koopjes :-)




17 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur de kaart en een leuke kaart.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Anneke!leuk he die stempel..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!
    Leuke nieuwe spulletjes heb je.
    Goed weekend verder!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart met een keileuke beer. Wat heb je die mooi ingekleurd.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier en een schattig afdrukje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd!! En een hele schattige stempel. Hij past echt perfect bij je vrolijke kaartje. En de vlinderpons heb ik ook... ik zou hem eens terug wat meer moeten bovenhalen :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie kaart geworden, leuk stempeltje.
    Fijn dat je je beursaankopen meteen kunt gebruiken!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    wat een lieve kaart en je pons is inderdaad prachtig!! Een vlinderpons staat ook mijn verlanglijst. Wie weet vrijdag in Zwolle......

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart met een super schattige beer en heel mooi papier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is adorable, great colors and the stamp is darling.

    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts Challenge.

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk kaartje Anneke en ook je andere creaties hierinder vind ik heel mooi gemaakt.
    Groetjes ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje anneke
    mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke