donderdag 11 augustus 2011

Knotsgekke kaartendagen!

Hoi allemaal,
vandaag ben ik naar de Knotsgekke kaartendagen
geweest in Den Bosh!!
Ik en mijn mama mochten meerijden met Liv en Evi,
wat heel gezellig was! Dank je wel dat we mee mochten :-)

Ik ben weer met een dikke portemonee vertrokken haha...
Maar het valt nog mee hoor, nu ik terug ben!
Mijn portemonee kan nog lachen :-)

Ik heb vooral papier gekocht!
Maja Design papier is toch zo'n mooi papier he :-)
Nog wat vrolijk papier van bij Krea Teja!
Nog 2 blokjes, eentje van zee thema en eentje voor de kerstkaarten.
Een vlinderpons, die stond al heel lang op mijn lijstje :-)
Een borderstempel van magnolia, pearlpen,
heel leuk en grappig lint!!
Papier voor te kleuren met mijn markers,
en 2 stempeltjes van me to you!
Valt nog mee he niet?




Ook heb ik Thea van "Krea Teja" eens in het echt ontmoet,
het was heel gezellig en leuk!!!
Ook stond Paula en Jacqeline mee te helpen,
en Martine aan de kraam :-)
Dus hebben we gezellig kennis gemaakt!
Leuk om zo iedereen eens te ontmoeten :-)


10 opmerkingen:

  1. Hihi, leuk om eens te zien wat je allemaal gekocht hebt :D En geloof het of niet, maar ik heb die pons ook in mijn handen gehad... Maar ben dan maar voor de andere gegaan :D

    Groetjes en veel plezier met de nieuwe spulletjes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk je even in real life te zien. je hebt lekker geshopt zie ik! leuk! ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    lekker he, om jezelf eens even te verwennen. Mooie dingen heb je gekocht! Leuk om te zien.
    Ben beniwued naar wat je er allemaal mee gaat maken!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was weer leuk om je te zien op de beurs. Je hebt inderdaad weer mooie spullen gekocht. Ik heb ook weer veel te veel gekocht, maar ja we hebben niets hé! hihihihi
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anneke!
    Ik vond het ook gezellig met jullie twee in de auto hoor :)
    Jij hebt ook leuke spulletjes gekocht!! En nog eens bedankt voor het mooie cadeautje! Mijn mama vond het ook heel speciaal :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spullen Anneke, nu kan je weer aan de slag en ons je nieuwe creaties laten zien :)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spullen. Heerlijk om zo te shoppen Veel plezier ermee

    Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie spulletjes heb je gekocht
    en toch nog geld in je portemonnee nou die van
    mij was gewoon helemaal leeg vanavond, ben
    er ook geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anneke,

    Superdagje dus :-)) En leuke spullen ség!
    leuk hé, als je iedereen eens "liveé ziet en er een gezicht kan bijplaatsen nu :-))

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    erg leuke spulletjes heb je gekocht!

    mijn portemonee was leeg ik ben gisteren ook geweest!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke