zondag 7 augustus 2011

Lilly of the Valley


Hoi allemaal,
deze maand kreeg ik het magazine "PaperCraft Inspiration"
in de bus! Het is de eerste keer dat ik het magazine in
handen had :-) Soms zit er wel eens iets leuks bij
en deze keer was het een pakketje met afdrukjes
van Lilly of the Valley!! Super toch?!
Het magazine is te koop bij Magvilla!

Ik kon dan ook niet wachten om met dit schattige
beertje aan de slag te gaan :-)
Het papier is van DCWV: Sweet paper Stack.
De borderpons is van boekenvoordeel!!
En het lint is van pipoos, heb ik in solden gekocht :-)
Dan nog wat plaksteentjes, bloemetjes, blaadjes!



Ook de kleurnummertje heb ik voor jullie:
beertje  E55-E31-E30
bloemkern E57-E37-E35-E33-E31
bloemblaadjes: YR15-Y17-Y21
Stengel: YG06-G21-YG11


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Crafts & Me: Anything goes
* Fab'n 'Funky:  Friendshîp
* Stampin for the Weekend: Spots and Dots

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Nog een hele fijne dag!!


26 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje heb je er van gemaakt.
    Ik ben benieuwt hoe de rest van je kaartjes er uit gaan zien met die afdrukjes.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat zomaar bij een tijdschrift krijgt! Ga zo ook eens kijken wat het voor een tijdschrift is. Een leuk kaartje heb je met het afdrukje gemaakt!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke...ik had het tijdschrift in NL bij Bruna gekocht...heb nog niets met de afbeeldingen gedaan...maar jij hebt er al een prachtig kaartje mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk zomers kaartje heb je er van gemaakt, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , wat een schatje !! En wat heb je dat beertje mooi ingekleurd met de Copics. Jij hebt echt super veel gemaakt de afgelopen weken....Ik heb sinds onze thuiskomst nog maar heel weinig geblogt en nog NIKS gescrapt. Druk met andere dingen. Maar het begint wel al te kriebelen. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anneke,

    Oh wat een lief kaartje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje! En wat leuk dat die afdrukjes erbij zaten!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een leuk en schattig kaartje.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a sweet little bear! Beautiful coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje Anneke en het prachtig afdrukje heb je ook zo mooi ingekleurd...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anneke!! This is totally stunning girl!! LOVE the image and your darling design hun!! Great job!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous Anneke, what a fabulous design the colours and that image look super.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke,

    wat een schattig afdrukje! Je hele kaartje ziet er supervrolijk uit. En mooi ingekleurd!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefie!
    Die borderponsen van boekenvoordeel lijken me altijd zo leuk, maar heb er eens eentje gekocht en die ging direct stuk. Vind ik niet leuk! Al goed dat jij er wel prachtige dingen mee kan maken!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awww this is so cute Anneke. Darling image and love the design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card i love the image and pretty papers. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge this week. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a little cutie Anneke! I just love the summery colours. Thanks for sharing with us at Fab n Funky this week, hope to see you again soon. Pami x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke