vrijdag 12 augustus 2011

Mini doosjes


Hoi allemaal,
gisteren ben ik naar de beurs geweest.
En voor Liv en Evi waar ik me mee ben gereden,
had ik 2 kleine cadeau'tjes gemaakt!

Een klein mini pilow box,
gemaakt met behulp van het sjabloon van Rayher.
Het papier dat ik heb gebruikt is weer van
Maja Design! Het stempeltje is ééntje van de serie
mini magnolia :-) Schattig he,
voor de rest heb ik nog een nestabilitie gebruikt.
En de bloemetjes uitgepons en voorzien van een kern
met een pearlpen!!

Ik heb ze gemaakt van 2 verschillende vellen design papier!
Leuk vinden jullie niet?







Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

12 opmerkingen:

  1. Ohh wat zijn ze super lieffff!!!! Klein gebaar, groot plezier.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende doosjes anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond ze in het echt mooier! Haha. Hij ligt te pronken op mijn bureau :) En het eerste wat mijn mama zei: 'Oh dat is ook mooi papier hé'.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk! Daar zijn ze dus blij mee.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    wat een leuke doosjes zijn dit! Schattige mini afdrukjes. en inderdaad heel mooi papier!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie doosjes heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So very precious Anneke!! LOVE the reds and the fun project!! :) Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige doosjes!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooch superleuke doosjes heb je gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke