maandag 1 augustus 2011

Whimsy Stamps Blog hop



Hoi allemaal,
vandaag is het weeral een nieuwe maand!
Het weer ziet er toch al wat beter uit als vorige maand :-)

Vandaag is er weer een nieuwe release bij Whimsy Stamps,
deze keer heb ik eens een hele andere kaart
gemaakt dan jullie gewoon zijn van mij!
En zeker na al mijn projectjes van de laatste dagen :-)

Als jullie van Pattie komen zitten jullie voor de bloghop
op de juiste weg ;-) Zo niet?!
Ga dan snel naar de Whimsy Inspiration blog voor het begin!

Soms hebben we ook eens andere kaartjes nodig
dan een verjaardagskaart enzo!
Ik heb een "innige deelnemings" kaart gemaakt,
vind deze altijd zo moeilijk om te maken!!
Maar met deze mooie boom en tekst ging
het toch een beetje vlotter.




Ik heb eens een nieuwe techniek uitgeprobeert,
kleuren met mijn derwents op kraft papier!
Vind het toch wel een leuk effect geven :-)
Nog een knoop en een lintje heb ik gebruikt.




De volgende in de bloghop is Heike,
veel hop plezier ;-)

Ben echt heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

17 opmerkingen:

  1. this is such a lovely card so nice to see some shape in them
    Jacki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Anneke!! Het is echt een mooi effect op kraft. En je theehuisje hieronder is echt superleuk!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous design Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is leuk ! mooi gemaakt, heb nu net een reeksje achter de rug voor 'innige deelneming' voor kindjes, dat is helemaal .... maar toch nuttig en realistisch...
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind hem echt geslaagd. Ik vind het effect van de derwents op kraft ook wel leuk. Hopelijk duurt het nog lang voor je hem nodig hebt!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooi, sober kaartje geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely Anneke! I've now seen three of my team-mates use this image and the more I see it, the more I must get mine coloured and made up. I really like how the paper and tree colours contrast.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anneke,

    Het zijn de minder leuke kaartjes om te maken hé, maar je hebt er toch een pracht van een kaart van gemaakt hoor !

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke , leuk om weer wat van je te lezen op mijn blog. Wat een gave dingen heb je weer op jouw blog staan ! Vooral dat theehuisje en die tissuebox....Compliment !! Erg mooi gemaakt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en stijlvol kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een erg mooie kaart Anneke! Kraft-papier kan zo'n mooie basis zijn!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat istie mooi, Anneke....hij is idd ook goed te gebruiken voor een deelnemingskaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een chique kaart! Het is altijd moeilijk idd om een condoleancekaart te maken, maar dit vind ik een hele mooie!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke