donderdag 4 augustus 2011

Sea Time




Hoi allemaal,
na mijn projectje nog eens een kaartje!
Maar ik heb ook alweer een ander projectje af :-)
Dus die hebben jullie nog te goed!!

Dit kaartje had ik voor mijn mama gemaakt,
het papier is van Maja Designs: lift by the sea , Ik vind het zo'n
leuk papier omdat ik ook van de zee hou!
Dus dat staat ook al op mijn lijstje voor de beurs volgende week
want ze hebben nu ook al kleine paperblocks van Maja Design
wisten jullie dit ??

 
Ook heb ik Ursus Struktura cardstock gebruikt,
deze is de hele maand augustus nog aan 20% korting!!
Het afdrukje is ééntje van magnolia.
Voor de rest nog lint, rozen, ...


 

Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Stamp Something: Summer Fun
* Creative Craft: Summertime

11 opmerkingen:

  1. brigitte van ammel4 augustus 2011 om 14:49

    ben heel fier op de knuselwerekjes
    van mijn lieve dochter
    heel knap gedaan zeker het theehuisje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi een prachtige kaart!

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how adorable!! Really fun card and beautiful coloring!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig mooie kleuren
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke easel card Anneke, dat cardstock is heel mooi!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Anneke this is absolutely gorgeous what a fabulous design and I so love that image of Tilda.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk is dat kleine blokje ook! Hartstikke leuk dat je naar de beurs gaat! Ik vind je kaartje ook weer een schatje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje!!

    erg leuk gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a fantastic card. Thanks for joining us over at CCC, good luck.

    Elke XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke