woensdag 24 augustus 2011

In the garden



Hoi allemaal,
hier ben ik weer met een kaartje!
Deze keer met een stempel die deze maand
bij Krea Teja aan de helft van de prijs is :-)

De stempel is van In 2 Stamps je kan ze hier in de webshop vinden.
Ik heb het stempeltje gekleurd met mijn distress inkt,
Het design papier dat ik heb gebruikt is weer van Maja Design,
hoezo verslaafd ?? !! haha...


De pons is van boekenvoordeel en de roosjes
en het bloemetje zijn te koop bij Krea Teja :-)




En hebben jullie het ook al gezien?
Elke dag is er een dagaanbieding bij Krea Teja,
 dat wil zeggen dat elke dag een ander product
in de spotligt staat en aan een prijsje
wordt aangeboden!! Leuk toch?!
Je kan de aanbieding van vandaag in de recherzijbalk bekijken
op het Krea Teja Team blog!


5 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, lief kaartje heb je gemaakt....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    een vrolijk kaartje met een heel grappig plaatje erop. Ik hoop dat je je gedachten kan verzetten. groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super vrolijk kaartje Anneke, erg leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig kaartje Anneke.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke, this is so so adorable!! Your coloring is amazing!!! Have a great weekend hun!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke